torstai 2. syyskuuta 2010

Uudet kujeet

Puhelimeni on sanonut irti yhteyden tietokoneeseeni joten en saa ladattua noin 200 kuvaa ja olen odottanut jonkinlaista ihmettä kolme kuukautta turhaan.
Tämä on ollut myös (teko)syynä miksi en ole kirjoitellut mitään tänne :P

Eli tässä viimeisimmät uutiset:

1) Olen aivan rakastunut Torkkelinmäkeen. Puiston pikkulinnut ja citykanit ovat tulleet niin tutuiksi että tunnistan jo niitä ja tiedän missä pari pesää sijaitsee. Kesän puistossa hengailijat on poissa, ja pääsin istuskelemaan yksin Torkkelinpuistossa lukien kirjaa kirpakassa syysillassa.

2) En ole vieläkään purkanut kaikkia laatikoita. Niitä on jäljellä 7. Ups.

3) Pääsin kouluun! Tripla hurraa! Olen osoittautunut aikamoiseksi hikariksi ja tuntuu mahtavalta oppia kaikkea uutta. Meillä muuten soi teoriatunneillakin pimpeli-pompeli-spa-musiikki, onneksi joskus myös klassista ja jazzia.

4) Lopetin työt ja päätin että alan täyspäiväiseksi opiskelijaksi. Tosin alan ilmeisesti valmentamaan kerran kuukaudessa taitouintia. Olen itsekin hieman hämmentynyt asiasta, mutta odotan innolla täysin uusia haasteita. Tai no itse taitouintihan ei ole uusi asia..

5) Olen pysynyt ruokavaliossa oikein hyvin. Mutta päätin että syön "tavallista" lihaa jos olen jonkun luona vieraana ja sitä tarjotaan. Muuten en itse ole ostanut liha- tai kalatuotteita jotka ei ole luomua. Olen myös jättänyt kaikki kevyttuotteet pois, eli nam nam oikeaa voita ja kermaa.

Siinäpä se. Ja viimeiseksi kuva hienoista kynsistä jotka luokkakaverit teki tänään minulle manikyyri-tunnilla:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Älä ujostele, kerro minulle mitä mietit :)